Calitatea produselor distribuite de noi este asigurată de următoarele:
- Fiecare produse a fost fabricat în Uniunea Europeană si nu in China!!!
- Sitemele de garanție a calității la fiecare producător: ISO9001, TUV, NSAI,...
- ETA (Europeana Type Approval – Aprobare Tehnică Europeană) la modelele coresponzătoare
- Garanție 1-3 ani
- Experiență de peste 35 de ani în industria auto
GHID GARANȚIE
GORDIUS IMPEX, pentru toate modelele vândute oferă garanție de 24 luni, corespunzător legislației.
Gordius Impex distribuie exclusiv produse noi și cu garanție.
Condițiile generale de validare a pretențiilor de garanție și de garanție de bună realizare:
- Dacă marfa preluată este defectă, o schimbăm gratuit, iar dacă marfa ajunge cu ambalajul vizibil deteriorat, vă rugăm să solicitați transportatorului întocmirea unui proces verbal despre ambalajul deteriorat.
- Schimbarea mărfii este posibilă numai cu existența ambalajului original și a actelor necesare (factură, bonul de garanție, instrucțiunile de montare), precum și dacă se demonstrează defecțiunea mărfii.
- Începutul perioadei de garanție este data emiterii facturii
- Pretenții de garanție și de garanție a bunui realizări pot fi validate numai în condițiile în care vehiculul funcționează în condiții normale de utilizare, respectiv dacă sunt respectate toate prevederile asupre funcționării și ale fabricantului.
- Condiția validării pretențiilor de garanție și de garanție a bunei realizări, este dovedirea montării în atelier de specialitate, prin factură și fișă de lucru
Pretenții de garanție și de garanție a bunui realizări nu pot fi validate:
- Cumpărătorul nu poate arăta factura originală
- A expirat termenul de garanție de 24 luni
- În caz de utilizare neconformă destinației (utilizare industrială, competitivă, experimentală, taximetrie, tractări și depanări, mașină de intervenție)
- În cazul depozitării necorespunzătoare a pieselor
- În cazul defectării vehiculului sau accesoriilor acestuie
- În cazul nerespectării standardelor (prevederi de fabrică și de utilizare)
- În cazul deteriorării în accident, distrugere, modificarea sau alte intervenții externe
Documentele strict necesare pentru administrarea garanției:
- Dovada plății care confirmă cumpărarea
- În caz de revânzare, actelor doveditoare corespunzătoare
- Copie după certificatul de înmatriculare al vehiculului
- Declarație de montare (fișa de lucru) și factura doveditoare a montării profesionale
- Descrierea defecțiunilor și deteriorărilor
- Pretenția pe care cumpărătorul vrea s-o valideze
Administrarea garanției:
Defecția observată trebuie anunțată la adresa de email particulefiltre@gmail.com. În urma anunțării, colegii noștri vor contacta cumpărătorul în cel mai scurt timp. Produsul cu problemele de garanție, trimis la firma noastră, îl vom preda livratorului care asigură sprijin în rezolvarea problemelor din timpul garanției, care va lua măsurile necesare pentru efectuarea căt mai grabnică a reparațiilor, respectând condițiile legale. Reparațiile, verificările, testările din perioada de garanție țin 2-3 săptămâni, dar atelierele de reparații își mențin dreptul, ca această perioadă, în cazuri justificate, să se poată prelungi!
Costurile retrimiterii în perioada de garanție, în toate cazurile, vor fi suportate de cumpărător. Binențeles, dacă în urma trimiterii înapoi de câtre cumpărător, se află că este vorba despre defect de material sau probleme care intră sub incidența condițiilor de garanție, atunci firma noastră va compensa cheltuielile de transport.
În cazul problemelor apărute din cauza unor intervenții din partea terților, sau manipulare, reglare neprofesională ori al unor probleme care nu cad sub incidența condițiilor de garanție, atunci firma noastră nu are posibilitatea de a compensa cheltuielile de transport.